The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics Kokpit menedżerski w monitorowaniu skuteczności kampanii reklamowych na przykładzie Google Analytics
The paper discusses the use of management dashboards in monitoring the
efficiency of e-marketing campaigns. The authors outlined the role of e-marketing in
a contemporary organization, provided a definition of management dashboard and the
key performance indicators pertaining to e-marketing. The research section characterizes
the Google Analytics information panels and presents a case study of an advertising
campaign run with their use.
Artykuł omawia temat użycia kokpitów menedżerskich w śledzeniu skuteczności
kampanii e-marketingowych. Autorzy przedstawili rolę e-marketingu we współczesnej
organizacji, zdefiniowali kokpit menedżerski i kluczowe wskaźniki wydajności
w kontekście e-marketingu. W części praktycznej zostały przedstawione panele informacyjne
Google Analytics oraz zaprezentowano studium przypadku kampanii reklamowej
z ich wykorzystaniem.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00