Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rewarding strategies and the value Of incentives in paid to complete online surveys

Tytuł:
Rewarding strategies and the value Of incentives in paid to complete online surveys
Strategie i zakres nagradzania w internetowych systemach paid to complete surveys
Autorzy:
Dziuba, Dariusz T.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/585734.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Market segment characteristics
On-line survey panels
Ptcs
Paid to complete surveys
Rewarding strategies
Panele badawcze online
Specyfika segmentu rynkowego
Strategie nagradzania
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2015, 234; 43-53
2083-8611
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper analyses one of the Internet-specific income-earning methods – Paid To Complete Survey sites (panels) offering rewards for the participation in marketing research through filling online survey questionnaires. PTCS sites are analysed in the context of electronic labour markets and crowdsourcing. Strategies used to reward the “cloud” of respondents are systematised. Potential and real rewarding options are evaluated. Further on, the following aspects are presented: the purpose of the sites referred to in the paper title, the rules of their operation, what motivates the participants. Moreover, attributes of the analysed market segment are highlighted, a system of the respondent rewarding strategies classification is proposed and findings regarding the actual value of incentives are reported.

W artykule rozpatrywany jest jeden ze specyficznych typów internetowych systemów zarobkowania – panele Paid To Complete Surveys, które umożliwiają pozyskiwanie nagród z realizacji badań marketingowych poprzez zdalne wypełnianie ankiet elektronicznych. Panele PTCS analizowane są w kategoriach elektronicznych rynków pracy i crowdsourcingu. Dokonano systematyzacji strategii nagradzania „chmury” respondentów. Oceniane są potencjalne i realne możliwości wynagradzania. W kolejnych wątkach zaprezentowano: istotę tytułowych paneli, zasady funkcjonowania, implikacje rynkowe, motywacje uczestników; uwypuklono atrybuty analizowanego segmentu rynkowego; sformułowano systematykę strategii nagradzania panelistów; wskazano na wyniki badań realnego zakresu nagradzania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies