Celem analizy badawczej jest ukazanie obecnego znaczenia portali zakupowych, takich jak np. serwis Groupon, wśród innych dostępnych na rynku technologii informacyjno- komunikacyjnych (TIK) stosowanych przez konsumenta przy wyborze określonej destynacji turystycznej. Zagadnienie portali zakupowych (nazywanych dawniej serwisami zakupów grupowych) od kilku lat wzbudza pewne kontrowersje w środowisku naukowym, a niewielki zakres badań podejmowanych w tej dziedzinie świadczy o bagatelizowaniu ich znaczenia. Dlatego też w części teoretycznej przeprowadzono kwerendę literatury polskiej i anglojęzycznej poświęconej zagadnieniom portali zakupowych i współczesnych TIK w procesie decyzyjnym konsumenta. Część empiryczną stanowi prezentacja wyników reprezentatywnych badań przeprowadzonych przez Katedrę Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ukazujących istotne znaczenie portali zakupowych wśród innych technologii oraz pozwalających określić profil konsumenta korzystającego z tego typu instrumentów.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00