Koncepcja społecznej odpowiedzialności postrzegana jest jako domena przedsiębiorstw. Tymczasem każda organizacja może tę ideę odzwierciedlać w swojej strategii, budowaniu relacji z interesariuszami. Dotyczy to również szkół wyższych. Celem artykułu jest zatem diagnoza relacji uczelni ze studentami jako interesariuszami wewnętrznymi. Aby ten cel osiągnąć, autorki poszukują odpowiedzi na następujące pytania badawcze: Co oznacza odpowiedzialność uczelni wobec studentów? Jak studenci postrzegają swoją odpowiedzialność wobec uczelni? Badanie przeprowadzono na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni. Zastosowano w nim jakościowe podejście badawcze oraz odmianę burzy mózgów jako metodę gromadzenia danych. Dzięki takiemu podejściu poznano opinie respondentów, sformułowano wnioski i konkluzje, jak kształtować dobre praktyki społecznej odpowiedzialności w relacjach uczelnia–student.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00