Celem pracy jest analiza porównawcza praktyk stosowanych przez przedsiębiorstwa w zakresie budowania relacji z otoczeniem bliższym, przeprowadzona na przykładzie informacji pozyskanych od firm z kapitałem japońskim funkcjonujących w Polsce oraz firm reprezentujących inny niż japoński kapitał zagraniczny. Zgodnie z założeniami przedstawionymi w pracy przyjęto, że przedsiębiorstwa stosujące japońskie techniki zarządzania częściej i w szerszym zakresie niż przedsiębiorstwa reprezentujące inny kapitał zagraniczny i stosujące inne niż japońskie techniki zarządzania podejmują działania, których celem jest tworzenie relacji z otoczeniem. Informację tę zweryfikowano, analizując różne obszary działalności przedsiębiorstw japońskich, w ramach których podejmowane są działania mające na celu tworzenie relacji z otoczeniem bliższym organizacji.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00