Rachunek kosztów klienta jest narzędziem, które ma za zadanie optymalizować rentowność relacji z klientami. Każde przedsiębiorstwo handlowe może wdrożyć i prowadzić taki rachunek kosztów. Jednak stopień złożoności rachunku kosztów klienta będzie determinował możliwość stosowania danego modelu rachunku kosztów klienta w konkretnym przedsiębiorstwie. Jedną z możliwości jest integracja obecnie stosowanych rozwiązań z rachunkiem kosztów klienta. W artykule przedstawiono model zintegrowanego rachunku kosztów klienta z rachunkiem kosztów docelowych. Celem artykułu jest poddanie analizie i wskazanie możliwości integracji rachunku kosztów klienta z rachunkiem kosztów docelowych w przedsiębiorstwach handlowych. W opracowaniu wykorzystano krytyczną analizę literatury, dedukcję oraz modelowanie, które w naukach społecznych jest substytutem doświadczenia.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00