Ważnym elementem strategii każdej jednostki gospodarczej jest zadbanie o niefinansowe aspekty sukcesu. Dlatego też przedsiębiorstwa dbają o relacje nie tylko z właścicielami i inwestorami, lecz również ze wszystkimi pozostałymi interesariuszami. Najczęściej jest to realizowane poprzez wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility – CSR). W związku z tym głównym celem artykułu jest przedstawienie działań w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu i rozszerzenie zrównoważonej karty wyników (Balanced Scorecard – BSC) o jej elementy. Dokonano modyfikacji zrównoważonej karty wyników o cele i mierniki w zakresie CSR poprzez ich uwzględnienie we wszystkich czterech klasycznie stosowanych perspektywach zrównoważonej karty wyników lub wydzielenie kolejnej perspektywy w strukturze już funkcjonującej zrównoważonej karty wyników. W artykule zastosowano następujące metody badawcze: przegląd literatury, analiza dokumentów źródłowych i analiza porównawcza.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00