Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ważność cech oferty dla klienta w obszarze jakości w ocenie spółdzielni mleczarskich z województwa świętokrzyskiego

Tytuł:
Ważność cech oferty dla klienta w obszarze jakości w ocenie spółdzielni mleczarskich z województwa świętokrzyskiego
The importance of features of the offer for the customer in the area of quality in the assessment of dairy cooperatives from the Świętokrzyskie Voivodeship
Autorzy:
Konieczna, Izabela
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/581950.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
cechy oferty
jakość
spółdzielnia
features of an offer
quality
cooperative
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu; 2018, 538; 183-193
1899-3192
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tworzenie wartości dla klienta odbywa się na wielu płaszczyznach działalności przedsiębiorstwa. Jedną z nich jest jakość, która pozwala dostosowywać się do wymagań klientów, utrzymywać dotychczasowych i zdobywać nowych. Wynikiem tych działań ma być postrzeganie produktów lub usług przez klientów jako dających relatywnie wyższą wartość. Celem artykułu jest określenie ważności cech oferty w obszarze jakości dla poszczególnych klientów w oparciu o ocenę dokonaną przez przedstawicieli kierownictwa spółdzielni mleczarskich z województwa świętokrzyskiego. Określono cechy oferty ważne dla poszczególnych grup klientów, tj. konsumentów, przedsiębiorstw – użytkowników (gastronomii), hurtowników, sklepów spożywczych detalicznych niezależnych, wielkich i lokalnych sieci handlowych, agentów pośredniczących w handlu żywnością, innych mleczarni oraz pozostałych nabywców. Analiza wyników badań pokazała, że spółdzielnie różnie oceniły ważność cech oferty dla poszczególnych grup klientów.

The value creation for the customer takes place on many levels of the company’s activity. One of them is quality that allows through appropriate actions to adapt to the customers’ requirements, keep existing and gain new clients. The result of activities in the area of quality is to perceive products or services by clients as giving a relatively higher value. The purpose of the article is to determine the validity of the offer features in the area of quality for individual customers on the basis of the assessment made by the representatives of the top managers of dairy cooperatives from the Świętokrzyskie Voivodeship. On the basis of the results of the research, the features of the offer important for individual groups of clients were defined. The analysis of the research results showed that cooperatives assessed the validity of features of the offer differently for particular groups of clients.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies