Dynamicznie zmieniające się uwarunkowania działalności przedsiębiorstw zmuszają je do ciągłego doskonalenia systemu zarządzania. Jedną z nowoczesnych metod zarządzania przedsiębiorstwem, nazywaną wzorcem działań decyzyjnych, sprzyjającą osiąganiu sukcesu rynkowego, jest model biznesu, który jest szeroko opisywany w literaturze naukowej. Natomiast niewiele badań dotyczących zastosowania modelu w praktyce gospodarczej powoduje lukę. W artykule podjęto próbę opracowania koncepcji modelu biznesu dla przedsiębiorstwa działającego w branży odlewniczej. Osiągnięcie celu umożliwiło połączenie wyników analizy teorii w zakresie modelu biznesu, specyficznych cech odlewnictwa, trendów i uwarunkowań jego rozwoju w przyszłości oraz przykładów mogących być przedmiotem działań w poszczególnych wymiarach modelu biznesu przedsiębiorstwa odlewniczego.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00