Współdziałanie międzyorganizacyjne, relacje i ich zakres oraz tworzenie więzi w sieciach międzyorganizacyjnych stają się w ostatnich latach obszarem eksploracji badawczej w naukach o zarządzaniu. Jednocześnie pracownik i jego potencjał znalazł się w centrum szerokiej polemiki naukowej, zwłaszcza z powodu dominacji rynku pracownika w ostatnich latach. Troska nowoczesnej organizacji leży w zarządzaniu relacjami nie tylko z klientem zewnętrznym, ale przede wszystkim z klientem wewnętrznym, który w istotny sposób przyczynia się do budowania wartości dla organizacji. Celem artykułu jest identyfikacja współdziałania wysokospecjalistycznych klinik dentystycznych na konkurencyjnym rynku usług medycznych NZOZ w kontekście tworzenia wartości, jak również ukazanie relacji pracownik–pracodawca w nowoczesnym przedsiębiorstwie usługowym, w oparciu o badania empiryczne.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00