Jednym z najważniejszych elementów controllingu jest komunikacja. Od niej w dużej mierze zależy, czy interesariusze przedsięwzięcia jednakowo rozumieją jego parametry. Dotyczy to zarówno kierowników i członków zespołów zadaniowych, które realizują projekty, jak też otoczenia zewnętrznego. Celem niniejszego artykułu jest ukazanie złożoności procesu komunikacji w controllingu projektów oraz zbadanie jego specyfiki przy realizacji przedsięwzięć. Można też postawić hipotezę, że komunikacja odgrywa kluczową rolę w controllingu projektów i jej właściwe stosowanie warunkuje powodzenie projektów. Aby osiągnąć założony cel oraz zweryfikować hipotezę, najpierw przedstawiono elementy komunikacji w controllingu projektów, następnie ukazano zasady rządzące komunikacją i na koniec wskazano zagrożenia dla komunikacji controllingowej. Metodami badawczymi wykorzystanymi do opracowania artykułu były analiza literatury z zakresu zarządzania, zarządzania projektami i controllingu oraz metoda deskryptywna.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00