Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie na przykładzie działalności firmy World Courier

Tytuł:
Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie na przykładzie działalności firmy World Courier
Internal communication in a company on the example of the World Courier firm
Autorzy:
Rejman, Aneta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/581016.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
komunikacja
World Courier
firma
communication
company
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu; 2018, 538; 390-401
1899-3192
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Komunikacja to dwustronny proces polegający na dzieleniu się informacją oraz wymianie informacji. Komunikacja wymaga zarówno słuchania, jak również rozmawiania. Proces komunikacji stanowi podstawę funkcjonowania każdej instytucji. Jest ważnym elementem podejmowanych działań, a jego niska efektywność oddziałuje negatywnie na skuteczność całej firmy. Podstawowym jej zadaniem w działającej firmie jest możliwie regularne informowanie pracowników o planach przedsiębiorstwa, planowanych inwestycjach, zmianach w niej zachodzących, sukcesach czy niepowodzeniach. Konkurencyjność przedsiębiorstw w coraz większym stopniu uzależniona jest od informacji uzyskiwanej w procesie komunikacji. Orientacja na wiedzę zmienia istotę funkcjonowania przedsiębiorstwa, które gromadzi potencjał kompetencji, informacje, a także szanse tworzone przez otoczenie. Proces komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwach w obecnych czasach jest coraz bardziej fundamentalny i znaczący. Artykuł opisuje komunikację wewnętrzną w firmie World Courier – światowej firmie działającej w obszarze logistyki.

Communication is a two-way process of sharing information and exchanging information. Communication requires both listening and talking. The communication process is the basis for the functioning of very institution. It is an important element of undertaken actions, and its low effectiveness has a negative impact on the effectiveness of the whole company. Its basic task in a functioning company is to inform employees as regularly as possible about the company’s plans, planned investments, changes taking place in it, successes or failures. The competitiveness of enterprises increasingly depends on the information obtained in the communication process. Knowledge orientation changes the essence of the company’s functioning, which gathers the potential of competences, information and opportunities created by the environment. The process of internal communication in enterprises nowadays is more and more fundamental and significant. The article describes internal communication in World Courier company − a global company operating in the field of logistics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies