Inwestorzy do oceny jednostek gospodarczych poszukują nie tylko informacji finansowych, ale także informacji odwołujących się do kwestii środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego. Celem artykułu jest wskazanie zmian w prezentowaniu informacji niefinansowych i różnorodności podejść w tym zakresie. Działania podejmowane na arenie międzynarodowej ewidentnie zmierzają do poprawy jakości prezentowania informacji niefinansowych, rozpowszechniania dobrych praktyk i zwiększania zaufania w biznesie. Niemniej dotychczasowe rozwiązania ciągle powodują niedosyt. Stąd też wskazano podstawowe obszary raportowania informacji niefinansowych, które wymagają dopracowania. Odpowiedzią na postulaty interesariuszy może być raportowanie zintegrowane, ale zasadne jest prowadzenie badań naukowych ukierunkowanych na ich ujednolicenie. W publikacji zastosowano metodę porównawczą i metodę dedukcji.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00