Poczta elektroniczna stanowi ważny kanał komunikacji zarówno w obiegu prywatnym, jak i służbowym. Wysoka popularność korespondencji elektronicznej przy jednoczesnym rozwoju specjalistycznych narzędzi e-mail marketingowych coraz chętniej wykorzystywana jest przez sektor biznesowy do utrzymywania kontaktów z klientami, prowadzenia kampanii wizerunkowych oraz szeroko zakrojonych działań promocyjnych. Celem artykułu jest identyfikacja możliwości oraz analiza wykorzystania mailingu jako instrumentu e-mail marketingu wśród hoteli skategoryzowanych średniej i wyższej kategorii, zlokalizowanych na obszarze nadmorskiej strefy rekreacyjnej (NSR) w oparciu o badania własne autora. W opracowaniu przedstawiono zagadnienia teoretyczne oraz wybrane trendy w zakresie wykorzystania poczty elektronicznej do komunikacji bezpośredniej, a także współczesne narzędzia wykorzystywane do prowadzenia kampanii marketingowych za pomocą poczty e-mail. Ponadto w artykule zaprezentowano wyniki badania aktywności mailingowej 100 nadmorskich hoteli.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00