Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dojrzałość procesu zarządzania wizerunkową sytuacją kryzysową

Tytuł:
Dojrzałość procesu zarządzania wizerunkową sytuacją kryzysową
Autorzy:
Flieger, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/580467.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
wizerunek organizacji
sytuacja kryzysowa
proces
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu; 2017, 496; 29-46
1899-3192
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest identyfikacja poszczególnych etapów procesu osiągania dojrzałości organizacji w zarządzaniu wizerunkową sytuacją kryzysową. We wstępie przybliżono typologię sytuacji kryzysowych, przyjmując za punkt odniesienia źródła kryzysów, oraz wskazano i scharakteryzowano udziałowców sytuacji kryzysowej. Następnie ukazano, w jaki sposób przebiegają wizerunkowe sytuacje kryzysowe, wyodrębniając poszczególne fazy ich rozwoju. Rozważania te stanowiły podstawę do identyfikacji procesu osiągania dojrzałości i charakterystyki jego pięciu faz. W zakończeniu, akcentując walor praktyczny dysertacji, opracowano instrument diagnostyczny pozwalający na ocenę obecnego poziomu dojrzałości organizacji w zakresie zarządzania wizerunkową sytuacją kryzysową.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies