Based on the Deictic Shift Theory as adopted by cognitive poetics
(Stockwell 2002), this paper offers an account of fear generating
mechanisms involving spatial, temporal, perceptual, relational and
compositional deictic shifts in Angela Carter’s The Bloody Chamber. Focusing
on the ways the reader gets involved in the terrifying story of Carter’s
protagonist, the paper uncovers the complex mechanism of the “production
of horror” in the text.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00