The aim of this article is to indicate problems connected with the process of building a
traditional food products market. Special attention is paid to its weakness ensuing from its small
capacity caused by poor knowledge of traditional products among Polish consumers. On the other
hand the paper points out to a niche like character, a poor distribution network and a whole system of
connections and common activities in this market.
Celem artykułu jest wskazanie problemów budowy rynku żywnościowych produktów
tradycyjnych. Szczególną uwagę zwrócono na słabość wynikającą, z jednej strony, z jego małej
pojemności, na co składa się słaba znajomość produktów tradycyjnych wśród polskich konsumentów.
Z drugiej strony przyczynia się do tego jego niszowość, słaba dystrybucja oraz cały system powiązań i
wspólnych działań.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00