Znaczenie zarządzania identyfikowalnością wyrobów spożywczych dla konsumentów - badania i analiza The importance of traceability management food products for consumers - research and analysis
W opracowaniu podjęto się wyjaśnienia problematyki identyfikowalności wyrobów
spożywczych oraz przedstawienia wyników badania własnego z tego zakresu, przeprowadzonego na
grupie konsumentów w 2013r. W części teoretycznej artykułu, powołano się na szereg aktów
prawnych precyzujących zagadnienie możliwości odtworzenia historii wyrobu oraz podano przykłady
funkcjonowania procesu identyfikowalności w skali globalnej. W praktycznej części artykułu, za
pomocą wykresów oraz tabeli, przedstawiono ilościowe wyniki badań i podjęto się próby ich analizy,
przedstawiając podsumowujące wnioskowanie.
The study undertaken to clarify the issue of product traceability and present the results of
their research in this field, carried out on a group of consumers in 2013. In the theoretical part of the
article, cited a number of legal acts specifying issue traceability of the product and gives examples of
the functioning of the traceability process on a global scale. In the practical part of the article, using
charts and table, shows the quantitative results of tests and was taken to attempt to analyze them,
finally presenting a summary conclusions.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00