Poakcesyjne zmiany w ofercie handlowej produktów na polskim rynku żywnościowym; przykład oliwy z oliwek Post-accession changes in the product offer in the Polish food market; case study of olive oil
Celem opracowanie jest przedstawienie, na przykładzie oliwy z oliwek, zmian w ofercie
handlowej produktów na polskim rynku żywnościowym w następstwie akcesji Polski do UE.
Źródłem informacji były dane wtórne i pierwotne. Te ostatnie pozyskano drogą badania rynkowego
obejmującego osiem wybranych warszawskich placówek handlowych. Szczególnej ocenie poddano
dostępny asortyment i jego ceny.
The aim of this paper was to display the post-accession to the EU changes in the product
offer in the Polish food market. Two types of data were used: secondary and primary. Primary data
were collected by own market survey, conducted in eight selected Warsaw stores. The special
attention was paid to the available assortment and its prices.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00