Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Lubelszczyżnie Evaluation of effectiveness of the regional products promotion in Podkarpacie and Lubelszczyzna provinces
The aim of this paper is to estimate effectiveness of the regional products promotion. The
conclusions were drawn on the basis of research executed in February and March 2007 in
Podkarpackie and Lubelskie provinces. Two hundred fifty people were surveyed. The sample
population consisted of supermarket customers, senior pupils in two high schools of economics as
well as inhabitants of various villages in the region.
Przedmiotem pracy jest próba oceny skuteczności promocji produktów regionalnych.
Podstawą wnioskowania były badania ankietowe przeprowadzone w miesiącach luty i marzec 2007 r.
w województwie podkarpackim i lubelskim. Dobór próby miał charakter celowy. Przeankietowano
250 osób: klientów marketów, uczniów ostatnich klas dwóch szkół gospodarczych oraz mieszkańców
wsi.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00