Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Crowdsourcing, czyli pozyskiwanie zasobów na rynkach sieciowych

Tytuł:
Crowdsourcing, czyli pozyskiwanie zasobów na rynkach sieciowych
Crowdsourcing as a practice of obtaining goods from network markets
Autorzy:
Mazurek, Szymon
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/570114.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
crowdsourcing
economy of networks
business networks
crowdfunding
social lending
microtasking
grid computing
outsourcing
Źródło:
Ekonomia XXI Wieku; 2015, 1 (5); 124-137
2353-8929
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Crowdsourcing is a practice of obtaining goods and services form the large groups of people or companies (crowd) whose identity is not important for the whole process. Additionally the commitment of each participant does not need to be big. The paper describes the essence of the crowdsourcing idea and analyzes types of crowdsourcing models. Examples of sourcing different goods and values (information, digital goods, money, services, ideas, technical resources) are also discussed. In the final part the paper deals with the rules of running a crowdsourcing platform and also with the possibilty to use that model in international business environment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies