Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PROMOTING LEARNER AUTONOMY THROUGH CALL PROJECTS IN CHINA’S EFL CONTEXT

Tytuł:
PROMOTING LEARNER AUTONOMY THROUGH CALL PROJECTS IN CHINA’S EFL CONTEXT
Autorzy:
Ying, Fang
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/569744.pdf
Data publikacji:
2002
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Źródło:
Teaching English with Technology; 2002, 2, 5; 3-25
1642-1027
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
"Learner-centered approach" and "Self-directed learning" have been a recent research focus in SLA, but few studies have touched upon how to develop learner autonomy, particularly in a computer-assisted learning environment. The paper first illustrates the importance of promoting learner autonomy in China's EFL context and elaborates the three main factors contributing to its development. Then it focuses on how the CALL research project promotes autonomous learning through a small-scale study in Suzhou University. Both quantitative and qualitative methods have been employed to examine whether in the CALL project learners exercise control over their own learning and evaluate its outcome . The final results indicate that due to a flexible syllabus, highly motivating research topics and the network-assisted environment, learners do take responsibility for most aspects of learning and thus the CALL project proves to be a promising approach for autonomous training.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies