Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

FROM CHATTING TO ORAL FLUENCY: USING CHAT TO IMPROVE SELF-CONFIDENCE AND INCREASE WILLINGNESS TO COMMUNICATE

Tytuł:
FROM CHATTING TO ORAL FLUENCY: USING CHAT TO IMPROVE SELF-CONFIDENCE AND INCREASE WILLINGNESS TO COMMUNICATE
Autorzy:
Compton, Lily
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/569336.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Źródło:
Teaching English with Technology; 2004, 4, 1
1642-1027
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Computer-mediated communication such as synchronous chat can be utilized to promote speaking practice. This paper describes a synchronous chat freeware and how it can be used to increase learners’ self-confidence so they will be willing to communicate orally in a language class. Benefits and challenges of using this freeware are identified to guide practitioners in their decision-making.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies