Tytuł pozycji:
FROM CHATTING TO ORAL FLUENCY: USING CHAT TO IMPROVE SELF-CONFIDENCE AND INCREASE WILLINGNESS TO COMMUNICATE
- Tytuł:
-
FROM CHATTING TO ORAL FLUENCY: USING CHAT TO IMPROVE SELF-CONFIDENCE AND INCREASE WILLINGNESS TO COMMUNICATE
- Autorzy:
-
Compton, Lily
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/569336.pdf
- Data publikacji:
-
2004
- Wydawca:
-
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
- Źródło:
-
Teaching English with Technology; 2004, 4, 1
1642-1027
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Computer-mediated communication such as synchronous chat can be utilized to promote speaking practice. This paper describes a synchronous chat freeware and how it can be used to increase learners’ self-confidence so they will be willing to communicate orally in a language class. Benefits and challenges of using this freeware are identified to guide practitioners in their decision-making.