A Bulgarian teacher presents her experience and self-training in ICT. Starting with changes in society, social status of teachers, use of ICT in classrooms and teacher training; the author then focuses on her own institution. This article shows the ICT usage in the writer’s school through institutional support, teachers, students, ICT tools available and organization of class activities with ICT. eTwinning, www.etwinning.net, is given as an example of successful online foreign language teaching (FLT) activity. The paper ends with hopes for faster ICT development in Bulgarian school education, linked to the newly elected Bulgarian government.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00