Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE USE OF eTWINNING IN SECONDARY SCHOOLS IN BULGARIA

Tytuł:
THE USE OF eTWINNING IN SECONDARY SCHOOLS IN BULGARIA
Autorzy:
Taralova, Tsvetelena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/569151.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Tematy:
eTwinning
telecollaboration
Źródło:
Teaching English with Technology; 2010, 10, 2; 21-34
1642-1027
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A Bulgarian teacher presents her experience and self-training in ICT. Starting with changes in society, social status of teachers, use of ICT in classrooms and teacher training; the author then focuses on her own institution. This article shows the ICT usage in the writer’s school through institutional support, teachers, students, ICT tools available and organization of class activities with ICT. eTwinning, www.etwinning.net, is given as an example of successful online foreign language teaching (FLT) activity. The paper ends with hopes for faster ICT development in Bulgarian school education, linked to the newly elected Bulgarian government.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies