Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Системный подход к анализу образовательных реформ

Tytuł:
Системный подход к анализу образовательных реформ
The System Aopproach To The Analysis Of Educational Reforms
Autorzy:
Wasyluk, Ałła
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/567268.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Olsztyńska Szkoła Wyższa
Tematy:
реформа образования, концепты, модель, постулаты, типологии реформ, тенденции реформирования образования
educational reform, concepts, model, postulates, typologies of reforms, tendencies in educational reforms
Źródło:
Warmińsko-Mazurski Kwartalnik Naukowy, Nauki Społeczne; 2013, 4; 29-38
2084-1140
Język:
rosyjski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
В данной статье представлены методологический, теоретический и технологический концепты анализа образовательных реформ. Также автором предложена интеграционная (диагностико-прогностическая) модель реформирования образования и классификация тенденций.

The article presented introduces methodological, theoretical and technological models for the analysis of educational reforms, the author’s integration (diagnostic-prognostic model as well as well as proposals for a classification of tendencies in educational reforms.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies