К ВОПРОСУ ОБ АЛЬТЕРНАТИВНЫХ ФОРМАХ ОБУЧЕНИЯ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА ИГРЕ НА СКРИПКЕ ON THE ALTERNATIVE FORMS OF EDUCATION IN TEACHING VIOLIN TO PRESCHOOL CHILDREN
This paper examines the approaches to group lessons that music schools in different
countries employ while teaching the violin to pre-school children. The advantages of combinations
of group and individual forms of training are demonstrated in social, psychological
and pedagogical contexts.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00