Treść niniejszego artykułu odnosi się do rozumienia asymilacji w ujęciu pedagogicznym. Dlatego,
aby móc odnieść się do asymilacji międzypokoleniowej jako pomostu, drogi do niwelowania
luki wychowawczej, przedstawiam krótki opis oraz analizę projektu pn. Ów Rzeszów, realizowanego
w ramach konkursu „Seniorzy w akcji”, organizowanego przez Towarzystwo Inicjatyw
Twórczych „ę”. Analizując specyfikę relacji międzypokoleniowych, w niniejszym opracowaniu
podejmuję próbę zastosowania metody projektu, jako narzędzia do poszukiwania alternatywy
wychowawczej i edukacyjnej. Dokonuję analizy, wyciągam wnioski oraz poszukuję odpowiedzi
na stawiane pytania.
The following article presents the understanding of the concept of ‘assimilation’ from the pedagogic
perspective. However, in order to refer to the understanding of assimilation between
generations as a platform, which may be a means of eliminating the education gap, the article
describes the project Ów Rzeszów and its outline, which was conducted as part of the “Seniors
in the action” scheme, organised by the Society of Creative Initiatives − “ę”. By analysing the
specificity of relations between generations, it attempts to show how a project can be used as
a tool to search for an educational alternative. The author makes an analysis, draws conclusions
and looks for the answers to the set question.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00