Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Quality assessment of education based on the u-map methology

Tytuł:
Quality assessment of education based on the u-map methology
Ocena jakości edukacji w oparciu o metodologię u-map
Autorzy:
Lukáčová, Danka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/564548.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Tematy:
U-map methodology
quality assessment
University in Andijan
metodologia u-map
ocena jakości
uniwersytet w Andijan
Źródło:
Kultura – Przemiany – Edukacja; 2016, 4; 279-283
2300-9888
2544-1205
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this work is a description of the methodology of creating U-maps that are used to compare indicators of the quality of higher education. The article describes a description of the methodology and its use to describe the quality indicators state university in Andijan (Uzbekistan). Key words: U-map methodology, quality assessment, University in Andijan.

Celem niniejszego artykułu jest ukazanie metodologii tworzenia u-map, które są używane do porównywania wskaźników jakości edukacji na uczelniach wyższych. Praca prezentuje opis metodologii i jej zastosowanie do charakterystyki wskaźników jakości na uniwersytecie w Andijan (Uzbekistan).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies