Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacje dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami w klasach integracyjnych

Tytuł:
Relacje dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami w klasach integracyjnych
Autorzy:
Marmola, Małgorzata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/564498.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Tematy:
relacje rówieśnicze
niepełnosprawność
integracja
peer relationship
disability
integration
Źródło:
Kultura – Przemiany – Edukacja; 2016, 4; 229-240
2300-9888
2544-1205
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The relationships of children with disabilities with their peers in the integration classes

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies