Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Chances and Challenges for Contemporary Business – from Human-Centred Design Philosophy to Omnichannel Environment

Tytuł:
Chances and Challenges for Contemporary Business – from Human-Centred Design Philosophy to Omnichannel Environment
Autorzy:
Gregor, Bogdan
Gotwald-Feja, Beata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/563969.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
human-centred design
design thinking
omnichannel
human-centered design
metodyka design thinking
omnikanał
методика design thinking
омниканальность
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2018, 5 (376); 73-80
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Contemporary enterprises, which function in a competitive environment, are forced to conduct prompt implementation and adjustment of international practices in their activities. A chance to achieve and maintain a competitive advantage is the introduction of an interdisciplinary output of technical and artistic sciences to business practice. A subject of analyses is the potential of human-centred design philosophy and omnichannel environment in enterprise functioning. A particular attention was drawn to the impact of the above-mentioned human-centred design, mobile technologies as well as omnichannel environment on the development of modern businesses.

Współczesne przedsiębiorstwa, funkcjonujące w wysoce konkurencyjnym środowisku są zmuszone wprowadzać ciągłe ulepszenia i dostosowywać swoje modele zachowań do wzorców międzynarodowych. Szanse osiągnięcia i utrzymania przewagi konkurencyjnej stwarzać może wprowadzenie dorobku nauk technicznych i artystycznych do praktyki biznesowej. Przedmiotem analiz jest potencjał filozofii human-centered design (projektowanie nastawione na człowieka) oraz środowiska omnichannel dla praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw. Uwagę skoncentrowano na wpływie wspomnianej filozofii human-centered design, technologii mobilnych, jak również środowiska omnichannel w rozwoju współczesnego biznesu.

Современные предприятия, функционирующие в высококонкурентной среде, обязаны вводить постоянные усовершенствования и приспособлять свои модели поведения к международным образцам. Шансы на достижение и сохранение конкурентного преимущества может создавать ввод достиже- ний технических и артистических наук в бизнес-практику. Предмет анализов – потенциал философии human-centred design (проектирование, направлен- ное на человека) и среды омниканальности для практики функционирования предприятий. Внимание сосредоточили на влиянии упомянутой философии human-centred design, мобильных технологий, а также среды омниканально- сти в развитии современного бизнеса.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies