Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of the Context Marketing on the Effectiveness of the Content Marketing

Tytuł:
Influence of the Context Marketing on the Effectiveness of the Content Marketing
Wpływ Context Marketingu na skuteczność Content Marketingu
Влияние контекст-маркетинга на результативность контентмаркетинга
Autorzy:
Kowalska, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/563763.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
content marketing
context marketing
ROPO effect
ROTOPO effect
efekt ROPO
efekt ROTOPO
контент-маркетинг
контекст-маркетинг
эффект ROPO
эффект ROTOPO
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2016, 5 (365); 128-136
0438-5403
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article aims to identify the ways to increase the effectiveness of content marketing through the use of context marketing tools aimed to make the content more desirable in the eyes of a potential customer. The study emphasises the significant position of the content marketing strategy in marketing activities and also shows the objectives that can be implemented with the help of this strategy. In addition, it presents the importance of customers in the content marketing, describing the observed purchasing trends called the ROPO and ROTOPO effect. The author presents the key assumptions of context marketing and indicates the possibility of the use of its tools to implement the content marketing strategy more effectively. The aim of the article was fulfilled by conducting a secondary research of the available literature and reports.

Celem artykułu jest wskazanie sposobów na wzrost skuteczności content marketingu przez wykorzystanie działań context marketingu zmierzających do podniesienia rangi danej treści w oczach potencjalnego klienta. W opracowaniu wskazano na znaczącą pozycję strategii content marketingu w działaniach marketingowych, a także przedstawiono cele, które dzięki niej mogą być realizowane. Ponadto przedstawiono rolę człowieka, jaką pełni w marketingu treści, wskazując na obserwowane trendy zakupowe nazywane efektem ROPO i efektem ROTOPO. Następnie zaprezentowano kluczowe założenia context marketingu oraz wskazano na możliwości wykorzystanie jego narzędzi do realizacji strategii content marketingu w sposób skuteczniejszy. Realizacja celu opracowania została dokonana przez przeprowadzenie badań wtórnych literatury oraz dostępnych raportów.

Цель статьи – указать способы повышения действенности контент-маркетинга путем использования действий контекст-маркетинга, направленных на повышение ранга данного содержания в глазах потенциального клиента. В разработке указали значимую позицию стратегии контент-маркетинга в маркетинговых действиях, а также представили цели, которые могут осуществляться благодаря ней. Кроме того, представили роль человека, какую он выполняет в контент-маркетинге, указывая на наблюдаемые покупочные тренды, назы- ваемые эффектом ROPO и эффектом ROTOPO. Затем представили основные предпосылки контекст-маркетинга и указали возможности использования его инструментов для осуществления стратегии контент-маркетинга более резуль- тативным образом. Выполнение цели разработки осуществили путем проведения вторичных исследований литературы и доступных отчетов.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies