Narzędzia kształtowania wizerunku na rynku aptek w województwie kujawsko-pomorskim Tools for Shaping the Image in the Market for Pharmacies in the Kujawsko-Pomorskie Voivodeship Инструменты формирования имиджа на рынке аптек в Куявско-Поморском воеводстве
Wizerunek przedsiębiorstwa jest niezwykle cennym zasobem niematerialnym, który przekłada się na różne aspekty związane z prowadzoną działalnością. W przedmiotowym opracowaniu nacisk położony został na przedstawienie znaczenia wizerunku w zarządzaniu przedsiębiorstwami na rynku aptek w województwie kujawsko-pomorskim. Jednym z celów opracowania było zidentyfikowanie podstawowych narzędzi kształtowania wizerunku wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa działające na tym rynku. W opracowaniu wykorzystano wyniki badania, którego jednym z elementów były właśnie narzędzia kształtowania wizerunku na
rynku aptek w województwie kujawsko-pomorskim. Artykuł ma charakter badawczy.
The enterprise’s image is an extremely valuable intangible asset which translates into various aspects connected with the activity being performed. In their study, the authors emphasised presentation of the image in enterprise management in the market
for pharmacies in the Kujawsko-Pomorskie Voivodeship. One of the aims of the study was to identify the basic tools for shaping the image used by enterprises operating in this market. In their study, the authors used results of the research one element of which was just the tools for shaping the image in the market for pharmacies
in the Kujawsko-Pomorskie Voivodeship. The article is of the research nature.
Имидж предприятия – весьма ценный нематериальный ресурс, который переводится на разные аспекты, связанные с осуществляемой деятельностью. В разработке упор сделали на представление значения имиджа в управлении предприятиями на рынке аптек в Куявско-Поморском воеводстве. Одной
из целей разработки было выявление основных инструментов формирования имиджа, используемых предприятиями, действующими на этом рынке. В разработке использовали результаты изучения, одним из элементов которого были именно инструменты формирования имиджа на рынке аптек в Куявско-Поморском воеводстве. Статья имеет исследовательский характер.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00