Tytuł pozycji:
Agencje badawcze awangardą w dotarciu do konsumenta— wywiad z Arkadiuszem Wódkowskim (Prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii) i Sebastianem Nowackim (Prezesem Agencji Badań Marketingowych Sp. z o.o.)
- Tytuł:
-
Agencje badawcze awangardą w dotarciu do konsumenta— wywiad z Arkadiuszem Wódkowskim (Prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii) i Sebastianem Nowackim (Prezesem Agencji Badań Marketingowych Sp. z o.o.)
- Autorzy:
-
Dąbrowska, Anna
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/563511.pdf
- Data publikacji:
-
2011
- Wydawca:
-
Polski Instytut Ekonomiczny
- Źródło:
-
Handel Wewnętrzny; 2011, 1 (330); 56-61
0438-5403
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie