Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wiedza o zachowaniach młodego pokolenia jako podstawa działań w zakresie kształtowania marki osobistej

Tytuł:
Wiedza o zachowaniach młodego pokolenia jako podstawa działań w zakresie kształtowania marki osobistej
Knowledge about Behaviours of Young Generation as a Basis for Activities Concerning Personal Brand Shaping
Знания насчет поведения молодого поколения как основа действий в области формирования личной марки
Autorzy:
Grzesiak, Mateusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/563489.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
marka osobista
młode pokolenie
kanał YouTube
personal brand
young generation
YouTube channel
личная марка
молодое поколение
канал YouTube
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2018, 4 (375) tom II; 105-115
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wiedza na temat klientów stanowi wyzwanie w procesach kształtowania marki osobistej. Młodzi odbiorcy/klienci, stanowiący rynki docelowe dla osób kształtujących swoją markę osobistą za pośrednictwem mediów społecznościowych, stają się coraz bardziej wymagający. Informacje dotyczące trendów w ich zachowaniach pozwalają na opracowywanie skutecznych strategii personal brandingu, jak również przyczyniają się do dokonywania zmian w dotychczasowych metodach komunikacji. W artykule przyjęto następujące cele o charakterze opisowym i poznawczym: -- zidentyfikowanie i zaprezentowanie charakterystyki młodych konsumentów – reprezentantów pokolenia Y i Z, -- wskazanie znaczenia wiedzy o młodych odbiorcach w procesach kształtowania marki osobistej, -- wskazanie praktyk kształtowania marki osobistej z wykorzystaniem wiedzy o młodych klientach pozyskanej przez świadome jej gromadzenie i analizowanie. Dla realizacji przyjętych celów wykorzystano następujące metody badawcze: krytyczną analizę literatury przedmiotu, wyniki badań własnych dotyczących zachowań młodych konsumentów-odbiorców, metodę case study wskazującą na najlepsze praktyki marketingowe związane z wykorzystywaniem wiedzy o klientach w procedurach personal brandingu.

Knowledge about clients is a challenge in the process of shaping a personal brand. Young customers/clients, the target market for people shaping their own personal brand using social media, are growing more and more demanding. Having information regarding trends in their behaviour makes it possible to design effective personal branding strategies, and also leads to making positive changes in the methods of communication used. The paper has the following descriptive and analytical aims: -- to identify and present characteristics of young consumers – members of generations Y and Z, -- to show the significance of knowledge about young consumers in the process of shaping a personal brand, -- to identify practices of shaping a personal brand using knowledge about young clients that is consciously gathered and analysed. In order to achieve the above aims, the following research methods were adopted: critical analysis of the subject literature, results of the author’s own research on behaviour of young consumers/customers, use of the case-study method to indicate the best marketing practices related to the use of knowledge about clients in personal branding procedures.

Знания насчет клиентов – вызов в процессах формирования личной марки. Молодые покупатели/клиенты, представляющие собой целевые рынки, для лиц, формирующих свою личную марку посредством социальных медиа, становятся все более требовательными. Информация, касающаяся трендов в их поведении, позволяет разрабатывать эффективные стратегии personal branding, а также она способствует осуществлению изменений в прежних методах общения. В статье приняли следующие цели описательного и познавательного характера: -- выявить и представить характеристику молодых потребителей-представителей поколения Y и Z; -- указать значение знаний насчет молодых покупателей в процессах формирования личной марки; -- указать практики формирования личной марки с использованием знаний о молодых клиентах, полученных посредством сознательного их накопления и анализирования. Для достижения принятых целей использовали следующие исследоваельские методы: критический анализ литературы по предмету, результаты собственного изучения поведения молодых потребителей-покупателей, метод case study, указывающий лучшие маркетинговые практики, связанные с использованием знаний о клиентах в процедурах personal branding.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies