Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowania marketingu kompetencji w ofertach pracy – wyniki badań

Tytuł:
Zastosowania marketingu kompetencji w ofertach pracy – wyniki badań
Applications of Competence Marketing in Job Offers. Research Findings
Применение маркетинга компетенции в предложениях по трудоустройству – результаты изучения
Autorzy:
Więcek-Janka, Ewa
Szafrański, Maciej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/563333.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
marketing kompetencji
oferta pracy
kompetencje pracowników
rozwój kompetencji pracowników
competence marketing
job offer
employee competence
development of employee competencies
маркетинг компетенции предложение работы
компетенции работников
развитие компетенции работников
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2017, 6 (371); 372-385
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W opracowaniu przedstawiono rozważania związane z koncepcją i zastosowaniem marketingu kompetencji. Celem głównym opracowania jest znalezienie odpowiedzi na pytanie o zasadność wyodrębnienia marketingu kompetencji. Celem szczegółowym jest ocena działań marketingowych podejmowanych przez pracowników oferujących kompetencje w ujęciu instytucjonalnym i jednostkowym. W opracowaniu wykorzystano część wyników dwuetapowych badań, szczególnie zaś wyniki badania ankietowego przeprowadzonego na próbie 438 jednostek. Badana próba obejmowała cztery grupy jednostek: ekspertów, marketingowców, przedsiębiorców i studentów. Badania zrealizowano w dwóch wariantach, A i B. Wariant A dotyczył oceny stosowania działań marketingowych w organizacjach oferujących kompetencje pracowników jako produkty. Wariant B obejmował taką samą ocenę osób prywatnie oferujących własne kompetencje. Badania zrealizowano w pierwszym kwartale 2017 roku.

The paper presents considerations associated with the concept of marketing competence. The main objective of the study is to find an answer to the question about the legitimacy of a new category of systems marketing - marketing competence. The specific objective is to assess the marketing activities undertaken by operators offering competence in the labour market in institutional and unconsolidated terms. The study used a part of the results of two-step research, especially the results of a survey conducted on a sample of 438 individuals. The study sample consisted of four groups of individuals: experts, marketers, entrepreneurs, and students. The research was carried out in two variants (A and B). The first (A) concerned the assessment of the use of marketing activities in organisations (businesses) that offer competence in the labour market as products. The second concerned the assessment but the same individuals offering their own competence in the labour market. The research was carried out in the first quarter of 2017.

В разработке представили рассуждения, связанные с концепцией и применением маркетинга концепции. Основная цель разработки – найти ответ на вопрос целесообразности выделения маркетинга компетенции. Главная цель – оценить маркетинговые действия, предпринимаемые работниками, предлагающими компетенции, в институциональном и индивидуальном выражении. В статье использовали часть результатов двухэтапного изучения, в особенности же результаты опроса, проведенного на выборке 438 лиц. Обследуемая выборка охватывала собой четыре группы лиц: экспертов, маркетологов, предпринимателей и студентов. Обследования провели в двух вариантах, А и Б. Вариант А касался оценки применения маркетинговых действий в организациях, предлагающих конпетенции работников в качестве продуктов. Вариант Б охватывал такую же оценку лиц, предлагающих собственные помпетенции частным образом. Обследование провели в первом квартале 2017 г.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies