Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marta Joanna Ziółkowska, Franczyza. Nowoczesny model rozwoju biznesu, Wydawnictwa Fachowe CeDeWu, Warszawa 2010

Tytuł:
Marta Joanna Ziółkowska, Franczyza. Nowoczesny model rozwoju biznesu, Wydawnictwa Fachowe CeDeWu, Warszawa 2010
Autorzy:
BOJEWSKA, BARBARA
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/563191.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2011, 3 (332); 70-72
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies