Tytuł pozycji:
Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012
- Tytuł:
-
Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012
- Autorzy:
-
Garbarski, Lechosław
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/563081.pdf
- Data publikacji:
-
2012
- Wydawca:
-
Polski Instytut Ekonomiczny
- Źródło:
-
Handel Wewnętrzny; 2012, 6 (341); 58-60
0438-5403
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie