Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Maturity Progression of New Product Development Process in the Context of Security and New Product Success

Tytuł:
The Maturity Progression of New Product Development Process in the Context of Security and New Product Success
Progresja dojrzałości procesu rozwoju nowego produktu w kontekście bezpieczeństwa i sukcesu nowego produktu
Прогрессия зрелости процесса развития нового продукта в контексте безопасности и успеха нового продукта
Autorzy:
Rutkowski, Ireneusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/562908.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
new product
maturity progression
new product development
process maturity
new product development process security
nowy produkt
progresja dojrzałości
rozwój nowego produktu
dojrzałość procesu
bezpieczeństwo procesu rozwoju nowego produktu
новый продукт
прогрессия зрелости
развитие нового продукта
зрелость процесса
безопасность процесса развития нового продукта
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2018, 4 (375) tom II; 307-318
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Scientific and empirical studies reveal that despite the implementation of new product development best practices, there are still many projects that fail within the framework of new product strategy. It means that costs are incurred by many stakeholders making up a specific network of relations, and not just enterprise. The conditions, under which companies operate, also affect strategic marketing and operational activities of the organisation. It is therefore no surprise that identifying and managing NPD have become increasingly important issues in the product innovation literature and practice. The main purpose of this conceptual article is to show interrelations between the level of the maturity progression of the new product development process (maturity growth of NPDP) and the level of security and success of a new product in the market. The article is to propose the conception of measuring the level of maturity progression of the new product development process in the context of its safety and success as well as managerial implications of the proposed measurement conception.

Badania naukowe i empiryczne pokazują, że mimo wdrożenia nowych, najlepszych praktyk w zakresie opracowywania produktów, wiele projektów wciąż zawodzi w ramach strategii nowego produktu. Oznacza to, że koszty są ponoszone przez wiele podmiotów tworzących określoną sieć relacji, a nie tylko przedsiębiorstwo. Warunki, w jakich działają firmy, mają również wpływ na marketing strategiczny i działania operacyjne organizacji. Nic więc dziwnego, że identyfikacja i zarządzanie rozwojem nowego produktu stają się coraz ważniejszymi kwestiami w literaturze i praktyce dotyczącej innowacyjności produktów. Głównym celem artykułu koncepcyjnego jest pokazanie wzajemnych zależności między poziomem progresji dojrzałości procesu rozwoju nowego produktu (dojrzałość PRNP) a poziomem bezpieczeństwa i powodzenia nowego produktu na rynku. Zaprezentowano koncepcję pomiaru progresji dojrzałości procesu opracowywania nowego produktu w kontekście bezpieczeństwa i sukcesów oraz wskazano implikacje menadżerskie proponowanej koncepcji pomiaru.

Научные и эмпирические исследования показывают, что несмотря на вне- дрение новых передовых практик в области разработки продуктов, многие проекты по-прежнему разочаровывают в рамках стратегии нового продукта. Это обозначает, что издержки несут многие субъекты, создающие определен- ную сеть отношений, а не только предприятие. Условия, в каких действуют фирмы, тоже оказывают влияние на стратегический маркетинг и оперативные действия организации. Неудивительно, что выявление и управление развити- ем нового продукта становятся все более важными вопросами в литературе и практике, касающейся инновационности продуктов. Основная цель этой концептуальной статьи – показать взаимозависимости между уровнем про- грессии зрелости процесса развития нового продукта (зрелость ПРНП) и уровнем безопасности и успеха нового продукта на рынке. Здесь представ- ляют концепцию измерения прогрессии зрелости процесса разработки нового продукта в контексте безопасности и успехов, а также указывают менеджер- ские импликации предлагаемой концепции измерения.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies