Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

User-Driven Innovation in an Innovation Strategy of an Enterprise

Tytuł:
User-Driven Innovation in an Innovation Strategy of an Enterprise
User-driven innovation w innowacyjnej strategii przedsiębiorstwa
User-driven innovation в инновационной стратегии предприятия
Autorzy:
Zajkowska, Monika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/562533.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
User-driven innovation
innovation strategy
innovation process
user-driven innovation
strategia innowacji
proces innowacji
стратегия инноваций
процесс инноваций
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2017, 5 (370); 384-393
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the context of increasing competitive pressures, ability to creating innovation becomes one of the key factors determining the capacity and potential of the development of enterprises. Currently, consumers are more and more cease to be not only buyers contenting with the proposed offer. Increasingly, they are involved in the creation and development of products or services that would later buy. On this base, the notion of User-driven Innovation (UDI) has assumed a prominent role. The study presents the partial results of survey for determining the use of the concept of User-driven Innovation in the process of innovation’s development in enterprise.

W kontekście rosnącej presji konkurencyjnej zdolność do tworzenia innowacji staje się jednym z kluczowych czynników determinujących zdolność i potencjał rozwoju przedsiębiorstw. Obecnie konsumenci coraz częściej przestają być tylko zadowolonymi z proponowanej oferty odbiorcami. Aktywnie angażują się w tworzeniei rozwój produktów lub usług, które później kupują. Biorąc pod uwagę zmianę roli konsumentów, w strategiach innowacyjnych przedsiębiorstw wyłania się dominująca rola, jaką zaczyna odgrywać popytowe podejście do innowacji określane jako user-driven innovation. W artykule przedstawiono częściowe wyniki badania, którego celem była próba określenia stopnia wykorzystania koncepcji user-driven innovation w procesie rozwoju innowacji w przedsiębiorstwie.

В контексте растущего конкурентного давления способность создавать инновации становится одним из ключевых факторов, определяющих способность и потенциал развития предприятий. В настоящее время потребители все чаще перестают быть только довольными предлагаемой офертой ее получателями. Они активно включаются в создание и развитие продуктов или услуг, которые они позже покупают. Учитывая изменение роли потребителей, в стратегиях инновационных предприятий выявляется превалирующая роль, какую начинает играть спросовый подход к инновациям, возникающим под влиянием пользователей (англ. user-driven innovation). В статье представлены частичные результаты изучения, цель которого заключалась в определении степени использования концепции user-driven innovation в процессе развития инноваций на предприятии.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies