Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola kanałów komunikacji społecznej odpowiedzialności biznesu w tworzeniu więzi z interesariuszami

Tytuł:
Rola kanałów komunikacji społecznej odpowiedzialności biznesu w tworzeniu więzi z interesariuszami
The Role of CSR Communication Channels in Creating Connections with Stakeholders
Роль каналов коммуникации корпоративной социальной ответственности в формировании связей со стейкхолдерами
Autorzy:
Leoński, Wojciech
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/562441.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
społeczna odpowiedzialność biznesu strategia
komunikacja
zarządzanie
corporate social responsibility strategy
management
communication
корпоративная социальная ответственность
стратегия
коммуникация
управление
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2017, 3 (368) Tom I; 234-242
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Komunikacja odgrywa istotną rolę w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu. Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne ma do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi, dzięki którym może komunikować się z interesariuszami przedsiębiorstwa, np. stronę internetową, intranet, konferencje, media społecznościowe, newsletter, media tradycyjne (prasa, telewizja). Warto zauważyć, że wybór właściwego kanału komunikacji może decydować o skuteczności działań społecznie odpowiedzialnych. Dlatego też celem artykułu jest analiza wybranych kanałów komunikacji pod kątem skuteczności dotarcia do interesariuszy, a także łatwości ich wdrożenia. Podjęty temat badawczy został zrealizowany za pomocą metody krytycznej oceny, w tym: analizy literatury, raportów i opracowań wraz z wnioskowaniem.

Communication plays an important role in the concept of corporate social responsibility. A socially responsible company has a wide range of tools of communication with the stakeholders of the company, e.g. website, intranet, conferences, social media, newsletters, traditional media (newspapers, television). It is worth noting that the selection of the appropriate communication channel may determine the effectiveness of socially responsible activities. The aim of this article is to analyse the selected communication channels in terms of effectiveness of reaching out to the stakeholders, as well as ease of implementation. The analysis is based on the findings from the available literature, documents and reports in scope of CSR with conclusion.

Коммуникация играет существенную роль в концепции корпоративной социальной ответственности. Социально ответственное предприятие располагает широким набором инструментов, благодаря которым оно может общаться со стейкхолдерами предприятия, напр. вебсайт, интранет, конференции, социальные медиа, информационный бюллетень, традиционные СМИ (печатные издания, телевидение). Стóит отметить, что выбор соответствующего канала коммуникации может решать вопрос об эффективности социально ответственных действий. Отсюда цель статьи – провести анализ избранных каналов коммуникации с точки зрения результативности контакта со стейкхолдерами, а также простоты их внедрения. Взятую исследовательскую тему осуществили с помощью метода критической оценки, в том числе: анализа литературы, отчетов и разработок вместе с умозаключением.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies