Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dissatisfaction Criteria of Participants of Scientific Conferences in the Light of Exploratory Data Analyses

Tytuł:
Dissatisfaction Criteria of Participants of Scientific Conferences in the Light of Exploratory Data Analyses
Kryteria dyssatysfakcji uczestników konferencji naukowych w świetle badań eksploracyjnych
Критерии диссатисфакции участников научных конференций в свете разведочных анализов данных
Autorzy:
Hall, Hanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/562410.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
consumer dissatisfaction
dissatisfaction criteria
dissatisfaction of conferences participants
scientific conferences
niezadowolenie konsumentów
kryteria dyssatysfakcji
dyssatysfakcja uczestników konferencji konferencje naukowe
диссатисфакция потребителей
критерии диссатисфакции
диссатисфакция участников конференций
научные конференции
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2018, 5 (376); 122-130
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to identify the most important dissatisfaction criteria of participants of conferences related to attendance in these events determining their negative evaluation of them. The author’s research was of the qualitative nature and there was used the critical event method. The study was carried out among 20 selected participants of scientific conferences - academic staff from 5 Polish universities. According to the research, the main criteria, which eventually resulted in their negative evaluation, were inappropriate treatment of some conference attendants by the holders and/or other participants, and the lack of or insufficient care of the holders about their integration.

Celem artykułu jest identyfikacja kryteriów dyssatysfakcji uczestników konferencji naukowych, związanych z uczestnictwem w tych wydarzeniach, determinujących negatywną ich ocenę. Zrealizowane przez autorkę badania miały charakter jakościowy. Przeprowadzono je przy wykorzystaniu metody zdarzeń krytycznych. W badaniu wzięło udział 20 uczestników konferencji naukowych - pracowników naukowo-dydaktycznych z 5 polskich uczelni. Jak wynika z badań, do głównych kryteriów dyssatysfakcji uczestników konferencji wpływających na negatywną ocenę tych wydarzeń należą: nieodpowiednie traktowanie uczestników przez organizatorów lub innych uczestników oraz brak lub niewystarczająca dbałość organizatorów o integrację uczestników.

Цель статьи – выявить критерии диссатисфакции участников научных конференций, связанных с участием в этих событиях, определяющих нега- тивную их оценку. Осуществленные автором обследования имели качест- венный характер. Их провели с использованием метода критических собы- тий. В обследовании приняли участие 20 участников научных конференций – научно-дидактических работников из 5 польских вузов. Как вытекает из проведенных обследований, к числу основных критериев диссатисфакции участников научных конференций, влияющих на отрицательную оценку этих событий, относятся: несоответствующее отношение к участникам со стороны организаторов или других участников, а также отсутствие или недостаточная забота организаторов об интеграции участников.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies