Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment

Tytuł:
Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment
Współtworzenie wartości poprzez angażowanie konsumentów w projektowanie produktów i procesów przedsiębiorstwa w środowisku wirtualnym
Совместное формирование ценности путем вовлечения потребителей в проектирование продуктов и процессов предприятия в виртуальной среде
Autorzy:
Łaszkiewicz, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/562186.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
co-creation
value
customer behaviour
product design
współtworzenie
wartość
zachowanie konsumenta projektowanie
produktu
совместное созидание
ценность
поведение потребителя
проектирование продукта
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2018, 4 (375) tom II; 160-168
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions referring to the use of wisdom of “crowds” in building a competitive advantage of the enterprise. The article presents the benefits of using this approach in the organisations discussed in the literature and the opinions of managers about the benefits mentioned in the research.

W artykule zaprezentowano korzyści płynące ze współtworzenia wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym na podstawie badania przeprowadzonego na grupie 134 przedsiębiorstw. Zagadnienie współtworzenia wartości jest obecnie jednym z nowych kierunków odnoszących się do wykorzystania mądrość „tłumów” w budowaniu przewagi przedsiębiorstwa. W artykule przytoczono zestawienie korzyści wynikających z zastosowania tego podejścia w organizacjach zaprezentowanych w literaturze oraz opinie menadżerów w odniesieniu do wymienionych korzyści, pozyskane w ramach prowadzonych badań.

Статья представляет выгоды, вытекающие из совместного с потребителями формирования ценности в виртуальной среде на основе обследований, проведенных в группе 134 предприятий. Вопрос совместного формирования ценности – в настоящее время одно из новых направлений, касающихся использования мудрости «толпы» в формировании преимущества предприятия. В статье привели сводку выгод, вытекающих из применения этого подхода в организациях, представленных в литературе, а также мнения менеджеров насчет указанных выгод, полученные в рамках проводимых обследований.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies