Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skomplikowane problemy praktyczne i procesy dydaktyczne: identyfikacja problemów i kierunki badań

Tytuł:
Skomplikowane problemy praktyczne i procesy dydaktyczne: identyfikacja problemów i kierunki badań
Complicated (Wicked) Practical Problems and Teaching Management at University: Identification of Problems and Directions of Research
Сложные практические проблемы и дидактические процессы: указание проблем и направления исследований
Autorzy:
Kłeczek, Ryszard
Hajdas, Monika
Wrona, Sylwia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/561752.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
doświadczenia użytkownika
problemy skomplikowane
dydaktyka w szkole wyższej
innowacyjny model dydaktyczny
user experience
wicked problems
higher education
innovative didactic model
опыт пользователя
сложные проблемы
дидактика в вузе
инновационная дидактическая модель
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2018, 5 (376); 131-138
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie stanu wiedzy i luki w badaniach zależności między treściami procesów dydaktycznych i rozwiązywaniem praktycznych problemów menadżerskich. Artykuł został przygotowany na podstawie przeglądu literatury. Na podstawie problemu zidentyfikowanego w niniejszym artykule, autorzy realizują serię badań procesów dydaktycznych łączących wykłady i ćwiczenia z pracami studentów nad wyzwaniami projektowymi sformułowanymi przez przedsiębiorstwa z Wrocławskiego Parku Technologicznego, współpracujące w projekcie pt. Innowacje rynkowe – projektowanie i wdrażanie”. Wyniki tych badań zostaną przedstawione w kolejnych artykułach.

The goal of the article is to present the current state of knowledge and to identify the gap in knowledge of didactic processes in teaching management at the higher education level, when taking into account the category of complicated (wicked) problems. The article was prepared on the basis of literature review. Based on the problem identified in this article, its authors carry out the research on didactic processes that combine lectures and exercises with students’ work on project challenges formulated by enterprises from the Wroclaw Technology Park, cooperating in the project “Market innovations - design and implementation”. The results of particular investigations will be presented in subsequent articles.

Цель статьи – представить состояние знаний и пробел в изучении зави- симостей между содержанием дидактических процессов и решением пра- ктических менеджерских проблем. Статья подготовлена на основе обзора литературы. На основе проблемы, выявленной в статье, ее авторы осуществ- ляют серию исследований дидактических процессов, объединяющих лекции и упражнения с работами студентов по проектным задачам, сформулирован- ным предприятиями из Вроцлавского технологического парка, сотруднича- ющими по проекту «Рыночные инновации – проектирование и внедрение». Результаты исследований будут представлены в очередных статьях.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies