Elementy kultury bezpieczeństwa a zachowania klientów instytucji finansowych Elements of security culture, and the behaviour patterns of financial institutions clients
The paper looks at the risks and threats that accompany the behaviour of clients of financial institutions. It puts emphasis on the variety of modern technologies used for payment and indicates how to differentiate the activities of financial institutions that provide security, depending on the attitudes of the clients, and the life cycle of a given product. The paper also discusses the general principles of managing security procedures in financial institutions and concludes with an overview of selected statistics on fraud committed with the use of payment cards.
Artykuł omawia ryzyka i zagrożenia towarzyszące zachowaniom klientów instytucji finansowych. Szczególne miejsce poświęcono nowym technologiom wykorzystywanym w instrumentach płatniczych. Wskazano, jak różnicować działania instytucji finansowych zapewniające bezpieczeństwo w zależności od postaw klientów i cyklu życia produktu. Podano ogólne zasady zarządzania procedurami bezpieczeństwa w instytucjach finansowych. Na końcu przedstawiono wybrane statystyki dotyczące oszustw z wykorzystaniem kart płatniczych.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00