Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Visual Hiperbole in Advertising (Reconnaissance)

Tytuł:
Visual Hiperbole in Advertising (Reconnaissance)
Autorzy:
Pawłowska-Jądrzyk, Brygida
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/555607.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Tematy:
popculture
trope
visual hyperbole
exaggeration
spectacli- city
advertising
Źródło:
Załącznik Kulturoznawczy; 2014, 1; 498-521
2392-2338
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Extravagant exaggeration seems to be one of the most significant traits of contemporary culture influenced by the idea of success and ‘spectaclicity’. According to the Author of the paper, even the most extreme examples of hyperbole occur in advertising. The article presents several kinds of visual hyperbole which are used in contemporary adverts (these are: giga-hyper- bole, multi-hyperbole, context hyperbole – situational and intertextual). The following examples of hyperbole have been described with respect to their distinctive features, main functions and imaginative value.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies