This paper focuses on examining the differences between boredom as experienced in learning
the L2 and the L3. Its first part provides a theoretical background including the definition, causes of
boredom and an overview of research findings, whereas the second part approaches boredom from an
empirical perspective and as such it is devoted to the discussion of the results obtained from a mixed
methods study conducted by the present authors on four university students of English. The collected
data enabled the authors to identify the factors responsible for experiencing boredom in these two distinct
language learning contexts.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00