Indywidualizacja nauczania na lekcji języka obcego – utopia czy konieczność? Individualisation of teaching in the language classroom – utopia or necessity?
The aim of this article is to highlight these aspects of individualisation within the learningteaching-process of foreign languages, which are attainable in public schools. These methods may require more teachers` effort, but their implementation needs particularly a new attitude and a different
usage of the recourses available at school, which is a concern of inclusive didactics. In the first part of
the article the origin of individualisation in the process of learning and teaching foreign languages will
be discussed. In the second part a conducted research concerned with the individualisation of teaching
foreign languages in primary schools will be presented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00