Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gra biblioteczna jako forma promocji i narzędzie komunikacji z młodym użytkownikiem

Tytuł:
Gra biblioteczna jako forma promocji i narzędzie komunikacji z młodym użytkownikiem
Library game as a form of promotion and a tool of communication with the young user
Autorzy:
Mól, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/555080.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Tematy:
promocja biblioteki
gra biblioteczna
edukacja przez grę
library promotion
library game
education through the game
Źródło:
Biblioteka i Edukacja; 2016, 10
2299-565X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowoczesna biblioteka, aby zaistnieć w świadomości odbiorców, musi korzystać z nowych metod i środków komunikowania. Obecnie istnieje wiele form promocji, zróżnicowanych pod względem pełnionych funkcji. Jedną z nich jest gra biblioteczna - popularna forma rozrywki przeznaczona dla ludzi młodych, wykorzystywana coraz powszechniej przez biblioteki do promowania i prezentacji własnych usług. Gra pełni wiele funkcji: uczy, integruje, aktywizuje, łączy elementy edukacji, zabawy i rywalizacji. W artykule przedstawiono możliwości zastosowania gier w działalności bibliotecznej, jako skutecznego narzędzia komunikacji marketingowej.

In order to exist in the minds of the consumers, a modern library has to use new methods and means of communication. In these days there are many forms of promotion, diversified in terms of their functions. One of them is a library game - a popular form of entertainment designed for young people, which is more and more commonly used by libraries to promote and present their own services. The game has many functions like teaching, integrating, activating, and can also combine elements of education, playing, and competition. This article presents the possibility of using games in the activities of the library as an effective tool of marketing communication.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies