Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ważność działań marketingowych w placówkach POZ na terenie Szczecina w opinii społecznej pacjentów

Tytuł:
Ważność działań marketingowych w placówkach POZ na terenie Szczecina w opinii społecznej pacjentów
Autorzy:
Kemicer-Chmielewska, Ewa
Kotwas, Artur
Rotter, Iwona
Jasińska, Maria
Karakiewicz, Beata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/553002.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Stowarzyszenie Przyjaciół Medycyny Rodzinnej i Lekarzy Rodzinnych
Tematy:
marketing usług zdrowotnych
opieka podstawowa zdrowotna
pacjenci
Źródło:
Family Medicine & Primary Care Review; 2013, 2; 116-118
1734-3402
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies