Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Najważniejsze wnioski praktyczne z programu badania jakości nauczania w Katedrze i Zakładzie Medycyny Rodzinnej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu – na podstawie wieloletnich obserwacji własnych

Tytuł:
Najważniejsze wnioski praktyczne z programu badania jakości nauczania w Katedrze i Zakładzie Medycyny Rodzinnej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu – na podstawie wieloletnich obserwacji własnych
Autorzy:
Sapilak, Bartosz
Melon-Sapilak, Monika
Bujnowska-Fedak, Maria
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/552862.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Stowarzyszenie Przyjaciół Medycyny Rodzinnej i Lekarzy Rodzinnych
Tematy:
medycyna rodzinna
ocena,
szkolenie przeddyplomowe
,jakość nauczania
Źródło:
Family Medicine & Primary Care Review; 2013, 2; 167-169
1734-3402
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies